2009 m. liepos 19 d., sekmadienis

Labiausiai atsibodęs obuolių pyragas

Ilgai laukti nereikėjo. Štai mano mamos (jew) pirmoji vieta. Mano nelaimei obuoliai krenta nuo medžių. Nuo medžių mūsų kieme. Nuo tų kur labai matosi iš balkono. Nepraslydo pro akis ir šį kartą mamai, jau nuo ryto manęs prašinėjo iškepti jai pyragą.



Reikės:

Padui:

  • 180g sviesto
  • 300g miltų
  • 6 v.š. vandens
  • žiupsnelis druskos

Įdarui:

  • 1kg obuolių
  • citrinos
  • cinamono
  • 1 v.š. krakmolo
  • 1 v.š. romo

Iš sviesto, miltų, vandens išminkytį tešlą, padalinti santykiu 2/1. Didesnę dalį tešlos iškočiokit ir klokit į skardą, perteklių nuo kraštų galit nuimt.

Obuolius nulupti, supjaustyti norimu dydžiu. Sumaišyti su citrinos sultimis, citrinos žievele, krakmolu, romu ir cinamonu.

Į skardą sukrėsti obuolių įdarą ir viršų uždenkit likusiu tešlos lakštu. Kepti įkaitintoj orkaitėj. 180 C laipsniu 50min. Papuošti cukraus pudra. Skanaus:]*

P.S. į įdarą galite dėti ir riešutus, ir razinas, ir kardamono, kas labiau patinka prie obuolių. Taip pat pyrago viršų galite aptepti trynio ir 2 v.š. pieno plakiniu. Aš kepu skardoje su nusiimančiais kraštais.

P.P.S. nuotraukoje mano Kukulis/Zoro. Virtuvėj tik maišosi po kojom ir kartais išlaižo jam patikusius likučius iš bliūdų :D Tas žvilgsnis tikrai skirtas pyragui, nors labiau apskrudusiam pyrago kraštui, kurį teko jam atiduoti, o pačiai pabaigti obuolius..

Regina Spektor-bobbing for apples

Dofkė.

5 komentarai:

  1. O aš mielai dabar tokį sukrimsčiau pusryčiams :) beje - visi receptai jūsų kurti? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. oj ne,ne mano kurti, tik tiek kad pakeisti kuo nors ar konors dadėta daugiau.bet šis labai tinkamas pusryčiams,toks lengvas :]

    AtsakytiPanaikinti
  3. atrodo tai uber šauniai. panašu, kad reik baigt tingėt ir lėkt obuoliaut ( :

    AtsakytiPanaikinti
  4. manau bėk paobuoliaut ;D sitas pas mus greitai sueina, aš kartais net nespėju paragaut ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. tikrai visiems rekomenduosiu, nes ziauriai man patiko!!

    ______________________________
    PLASTIKINIAI LANGAI
    kvepalai

    AtsakytiPanaikinti